350 שיננים ושינניות השתתפו בכנס שינניות ושיננים מיוחד של כללית סמייל במסגרת התעדכנות מקצועית, ארגונית וניהולית.

 

החודש התקיים כנס שנתי ארצי אליו הוזמנו למעלה מ-350 שיננים ושינניות של כללית סמייל מכל הארץ. השנה מתקיים הכנס בסימן "שיננות כמנוף לבריאות", מטרת הכנס התעדכנות מקצועית, ארגונית וניהולית.

סקטור השיננות הינו סקטור במיקוד בכללית סמייל, מתוך הבנת חשיבות הטיפול השינני כטיפול מניעתי, בעיקר מונע הדרדרות למחלות מורכבות יותר, שהרי ישנו קשר ישיר בין מחלת חניכיים ומחלות אחרות וכחלק בלתי נפרד מהטיפול המשמר והמשקם.

בכנס מקצועי, מעשיר ומלמד הושם דגש על חשיבות השיננים והשינניות במעגל הטיפול הדנטלי. מנכ"ל החברה סקר את העשייה המשמעותית ואת ציפיותיו והתקיימה שיחה פתוחה ומשמעותית עם הנוכחים.

כמו כן ניתנו הרצאות בנושאים: חשיבות השיננות במעגל הטיפול המשמר והמשקם, זיהוי נגעים המחקים דלקות בחלל הפה והפניה להמשך הטיפול, ובנוסף כלים לעבודה ארוגונומית נכונה, שמירה על מרפקי כף היד ומניעת כאבי גב במהלך הטיפול.

ניתנו גם עדכוני דרישות משרד הבריאות ודגשים רלוונטיים במהלך טיפול השיננות- בדגש על מניעת העברת זיהומים, בנוסף סקירה של מה היה לנו בשנה האחרונה בתחום ומה עתיד להיות, , דגשים וחיבור בין יעדי הארגון והקשר לעבודת השיננות.

כנס שינניות
כנס שינניות של כללית סמייל. צילום יח"צ באדיבות כללית סמייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *