יום הרצאות ופעילות מיוחד שהוקדש לבני בגיל השלישי בנושאי בריאות שונים, התקיים השבוע במעמד ראש העיר -מיכאל וידל ובהנחיית צוותים מקצועיים של מרפאת מאוחדת בעיר. הפעילות  שנערכה בהיכל התרבות ברמלה, כללה הרצאות, עמדות הסברה, ייעוץ בריאותי אישי והנחיות לפעילות גופנית מותאמת למי שמלאו לו 60 +.

כ-200 תושבי רמלה, בני הגיל השלישי, השתתפו השבוע ביום הרצאות מיוחד שנערך עבורם בהובלת על ידי עיריית רמלה. צוות של מקדמות בריאות במאוחדת מחוז דרום שכלל את תגריד אבו מעמר, מנהלת מרפאת מאוחדת ברמלה, אילנה שימונוב, מקדמת הבריאות של המרפאה ואת שי כהן, מנהל מכון הפיזיותרפיה במרפאת מאוחדת הנשיא בלוד, השתתף ביום ההרצאות ותרם את חלקו לאירוע.

במהלך יום ההרצאות והפעילות, המשתתפים נהנו מהדרכות, הרצאות ויעוץ אישי בנושאים שונים כגון: תזונה נבונה לגיל השלישי, מניעת נפילות קשישים, ריקודים, התעמלות בונה עצם ועוד שלל פעילויות נוספות. בנוסף, משתתפי הפעילות קיבלו הזמנה להשתתף בהרצאה בנושא סרטן השד במרפאת מאוחדת ברמלה בסוף החודש הקרוב.

מר מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה נאם מול תושבי העיר ודיבר בין היתר על שירותי הבריאות ברמלה ועל חשיבות השמירה על אורח חיים בריא. ראש העירייה הודה לאנשי הצוותים הרפואיים על ההירתמות למען בריאותם של תושבי העיר המבוגרים והבטיח לקיים בעתיד אירועים דומים בשיתוף מאוחדת.  "עיריית רמלה ממשיכה לפעול כל העת על פיתוחם של שירותים ומענים נוספים וייחודים בהתאם לצרכים המשתנים של התושבים הוותיקים. תודה מיוחדת לצוותים הרפואיים שלקחו חלק בהפנינג הבריאות שקיימנו במסגרת אירועי חודש הוותיקים. מאחל לכולם עוד שנים רבות של בריאות, עשייה ויצירה".

תגריד אבו מעמר, מנהלת מרפאת מאוחדת ברמלה ציינה כי: "צריך להביע הערכה רבה לעיריית רמלה על המחשבה הרבה שהיא משקיעה בתושביה המבוגרים. אני משוכנעת שהיום הזה העניק ערך מוסף וסיפק להם מידע חשוב. עשינו עבודה חשובה ושמחנו לקחת חלק בפעילות מקדמת בריאות זו ומקווים כי נגיע גם בעתיד לאירועים דומים כדי לתרום לקהילה".

רמלה למען אוכלוסיית הגיל השלישי. קרדיט צילום: דוברות מאוחדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *