משיקים בצפון הארץ:

דר' טל נחליאלי משיק טיפול חדשני. הראשונה לנסות: מאיה רוסו – רעייתו של ג'ובני רוסו שפותחת בקרוב סטודיו לפילאטיס

אתמול בערב (יום שני ה 14.11) השיק דר' טל נחליאלי מומחה בכיר לכירורגיה אסתטית ופלסטית והבעלים של קליניקה יוקרתית  בקריית ביאליק, מכשיר פורץ דרך:  SOFWAVE (סופוויב) – לטיפול חדשני בתחום האסתטיקה הרפואית,  שכבר הספיק לצבור תארים ופרסים רבים ברחבי העולם,  טרם הגעתו לישראל.

האירוע החל בקוקטייל חגיגי בחצר הקליניקה של ד"ר נחליאלי וכלל מינגלינג, כיבוד קל וקוקטיילים מושקעים. לאחר המינגלינג  קיבלו האורחים אינפורמציה על המכשיר והטכנולוגיה החדשנית  וזכו גם בחשיפה ראשונה של הדגמת הטיפול בזמן אמת.

דר' טל נחליאלי חתם את האירוע ואמר: "אני נרגש להיות הרופא הראשון בישראל שמחזיק במרפאתו את המכשיר

עטור הפרסים ולא בכדי. הטיפול מסתיים במפגש אחד או שניים בהתאם להבחנת הרופא, לעומת הטיפולים הקיימים בשוק, המחייבים סדרת טיפולים מתמשכת".   לדבריו: "מטרת המכשיר החדש למצק את עור הפנים והצוואר, להרים את הגבות והסנטר, לשפר את נראות העור בפרוצדורה לא פולשנית.  ללא זמן החלמה נדרש!".

עוד מסר נחליאלי: "המכשיר החדשני הושק לראשונה בארה"ב בדצמבר 2019 ומאז הספיק לזכות באהדת מובילי הדעה והרופאים המומחים מהתחום.  המכשיר הוצג  לראשונה בכנס הבינלאומי לרפואה אסתטית והאנטי-אייג'ינג שנערך לפני כשבועיים בתל אביב,  במסגרתו נחשפנו רופאים ומומחים מארה"ב בעלי שם בתחום האסתטיקה אשר משתמשים במכשיר כבר למעלה משנה".

מי שגם הגיעה לנסות את הטיפול החדש היא מאיה רוסו רעייתו של ג'ובנו רוסו שסיפרה באירוע שהחלה לאחרונה ללמד פילאטיס מכשירים ובקרוב פותחת סטודיו לפילאטיס בקריות.

טיפול חדשני SOFWAVE
טיפול חדשני SOFWAVE. דר טל נחליאלי ומאיה רוסו צלום לינא עומרי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *