משפר את מראה העור, ממצק, משקם, מחליק קמטים, ומעניק מראה רענן, אסוף ומורם!

כדאי להכיר את הטרנד הכי מדובר בהוליוויד:  הסקלפטרה (SCULPTRA) והפעם: לגוף. הטיפול שכבש את עולם הביוטי בטיפולי הפנים מבטיח לקיץ 2022 גוף מוצק, מורם ואסוף,  באמצעות הזרקת חומר המייצר קולגן טבעי ומשפר את  מרקם העור משמעותית.

הסקולפטרה מכילה חומצה פולי-לקטית ולאחר ההזרקה מתעורר תהליך ביולוגי, שמגרה יצירת מרכיבים צעירים בעור, ובעיקר סיבי קולגן, ולכן נקראת ביו-סטימולטור (Bio-Stimulator)..

הטיפול מתאים באזורי הגוף הנבחרים של  זרועות, צוואר, בטן רפויה ועכוזים. הטיפול מביא לתוצאות משמעותיות שלא מושגות בשום טיפול אסתטי אחר.  סקולפטרה הינו חומר בעל תאימות ביולוגית, שיכול להיספג בגוף ולשפר את איכות העור מבלי לנפח את האזור מכיוון שהוא מפעיל מנגנון לעיבוי העור ולאורך זמן הוא משווה לגוף מראה צעיר רענן ואסוף.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ובעלת קליניקות לטיפולי אסתתטיקה מסבירה: "סיבי קולגן הם חלבונים בשכבת הדרמיס העמוקה של העור, המקנים לו יציבות ועוזרים לתפקוד סיבי האלסטין והחומצה היאלרונית הטבעית שלנו. הקולגן עוזר בשמירה על יציבות העור ובמקביל שומר עליו חלק ועשיר לחות. העור זקוק לרמות גבוהות של סיבי קולגן כדי להראות טבעי , בריא וצעיר".

עוד מסבירה ד"ר אקרמן: "כל אישה מאבדת בכל שנה כ 1% מכמות הקולגן בגופה ועד גיל 45 את צפויה לאבד עד 25% מהקולגן הטבעי. חומר ההזרקה 'סקלפטרה' משחזר בהדרגתיות את יכולות העור, מתקן נפחים מחדש את עור, מחליק קמטים ומשקם את התמיכה המבנית של העור שאבדה בחלוף השנים, כחלק מתהליך הזדקנות. התוצאות נשארות לאורך זמן ממושך, של 25 חודשים, מהטיפול האחרון!!!"

ד"ר להבית אקרמן מסבירה על השיטה החדשנית :"הפנים הם כמו מגדל קוביות. אם הבסיס לא יהיה יציב ואיתן, כל הפנים לא ישבו טוב. קודם כל צריך לבנות את הצורה הנכונה שלהן- וזה בדיוק מה שעושה ה Sculptra'.

התוצאה היא הדרגתית אומנם, אבל נשמרת לאורך זמן. מטופלי סקלפטרה בכל העולם, מעידים כי מרוצים מתוצאות הטיפול- גם עד שנתיים אחריי (80% מהם).

כיצד מתבצע הטיפול בסקולפטרה? לאחר מריחת משחת הרדמה וניקוי האזור, מוזרק החומר באמצעות מחט או קנולה מתחת לעור. הטיפול מורכב מלפחות שתי ססיות טיפוליות בהפרש של לפחות של 4-6 שבועות ביניהן. לאחר הטיפול יש לעסות את האזור המוזרק במשך 5 ימים, 5 פעמים ביום למשך 5 דקות. הטיפול אורך בין חצי שעה לשעה בהתאם לאיזור הטיפול. ההמלצה היא לשלב  את הטיפול  עם מיכשור נוסף כמו גלי רדיו או אלטרסאונג, להשגת תוצאות מרשימות עוד יותר.

מחיר: משתנה מאזור לאזור ותלוי מצב. עבור בקבוק  6500 ₪ לטיפול בודד (שווה ערך לתשעה מזרקים).

טיפול Sculptra לגוף לייצור קולגן טבעי צילום: אלון שפרנסקי/ יחצ

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *